2011. június 23., csütörtök

Újratöltve

Neeem, nem a mátrix. Újratöltögettem a kijavított részeket. Meg kell mondanom, gyakorlatilag csak egy nagyjábóli Ada személyleírással gazdagodott az első fejezet első részlete. Meg ugyanebben a részben kihagytam valamit, amit ugyan én régesrég tudtam, de most rájöttem, hogy elfelejtettem a kedves olvasó tudomására hozni. :D Ezeken kívül apróbb változtatások történtek, pici stilisztikai szépítések, meg egy olyan rész, ahol hozzáírtam két mondatot, hogy valami ne legyen félreérthető. Ezeket a javításokat nem is jelöltem más színnel, mert annyira nem lényegesek.
Istibizi próbáltam másképp elképzelni az elejét, de nem ment. Én így tudom megírni, ez van. :S

Kérdés:
Adáról, Alexről, Robinról, Doyle-ról és nagyjából Simonról találtam fotót. Mármint valami hasonlókat, mint ahogy elképzelem őket. Simonról a legkevésbé sikerült, mert nem szőkés a fotón a haj, de az arcforma nagyjából stimmt. Szóval az érdekelne, hogy a képek érdekelnének-e valakit? :)

3 megjegyzés:

Bells írta...

Engem érdekelnének! :)

Mikkamakka írta...

:D Akkor csinálok egy külön lapot nekik, mint ahogy nálad is van... :)

Egyébként Benina neked nyilatkozott már valamit? Ha nem titok, szívesen elolvasnám, hogy neked mit válaszolt. Ha nem publikus, akkor fészbúkon beszélgethetnénk róla... Persze ha nem kívánnál róla beszélni, azt is megértem, mondd meg őszintén. :) Csak én ilyen kíváncsi természet vagyok :D

Bells írta...

Igen, igen, én is kaptam választ
:)
Szívesen megmutatom, ha érdekel. Fészen írok mindjárt ;D

Fanmade trailer Bellstől :D

Ezúton is nagyon köszönöm! :D