2011. július 5., kedd

Szereplők, videó és doksi

Ha valakit érdekel, és nem szúrt még szemet, a címsor alatti menüsorba egy új elem került: Szereplők. A hivatkozott lapon - minő meglepetés - a szereplőkről látható kép, vagy legalábbis valami hasonló, mert ugyebár valamilyennek elképzeltem őket, aztán ahhoz próbáltam képet keresni. Nem teljesen sikerült, sőt... :D

Ennél sokkal érdekesebb hír, hogy Bells (Isabella Reed) volt oly drága (Kösziiiii, Bells!), és készített nekem egy trailert. A bejegyzésen kívül elérhető a bal oldalsávban kicsiben, illetve minden lap legalján. Kicsit bénán néz ki, hogy a zöld részbe került, majd megpróbálom rávenni a sablont, hogy még a drapp részre helyezze el, ha lesz kedvem html-kódokkal mókolni. :)
A videó:



Ezen kívül tájékoztatom az esetleges érdeklődőket, hogy a Derengő jövő egyben letölthető itt. Valamikor kiteszem majd az oldalsávba is, ha lesz kedvem. :) Annyiban érdekes a dolog, hogy nem csak blogfrissítéskor töltök fel új verziót, hanem szinte mindig, amikor írok hozzá (ez az én biztonsági mentésem :D), tehát elképzelhető, hogy hosszabb a történet, mint a blogon publikált verzió, viszont nem is garantált, hogy nem írom át a meglévő részt frissítésig. :D

4 megjegyzés:

Bells írta...

Nagyon szívesen! :)

Darolyn Hawks írta...

Hú, hát ez a videó íííírtó szuper volt!! Egész végig rázott a hideg! Hű, milyen durva zene volt! Szép, meg minden, csak baljóslatú:D
Tökjó, hogy Aeonból is voltak jelenetek, most örültem, hogy több filmet is felismertem:D (Mindjárt nézem Any másik videóját, amit Bells készített;D)
És az is tökjó volt, hogy a végén "derengett" a kép:D:D
És Brad Pitt?? :D:D Szerettem a mexikóiban:D:D
Nagyon ügyes vagy Bells, le a kalappal!:D:D

Twilight Addenda írta...

Bells!

Maximális főhajtás előtted! Ez tényleg fantasztikus lett!

Mindjárt írok Mikkamakkának valamit emilben, hátha rááll, mert akkor aztán... :-)))

Ancsi írta...

Wow, tényleg jó ez a trailer!!! :)) Gratula hozzá!!

Fanmade trailer Bellstől :D

Ezúton is nagyon köszönöm! :D