2012. január 3., kedd

Öööööö...

Tudom, igazán tartozom már valami folytatással, de ez most nem az. Csak szeretnék
Sikerekben, örömökben, és jószerencsében gazdag új esztendőt!
kívánni.

Ami a történetet illeti, megint csak szabadkozni tudok, de mostanában meglehetősen antiszociális vagyok, legalábbis ami a számítógép előtti ücsörgést és kapcsolattartást illeti. Írni meg végképp nincs valami nagy kedvem, szóval Ada története leginkább toporog, az elmúlt ezer évben nagyjából három mondattal gyarapodott. Nincs elfelejtve, nem tettem le róla, előbb vagy utóbb biztos újra kedvem szottyan rá. És előre is bocsánatot kérek, ha csak utóbb. :S

Egyébként van egy számomra jó hír, gondoltam, megosztom azokkal, akiket netán érdekel, Bálint fiamnak kistesója lesz, elvileg valamikor július elején. Ennek elméletben nagyon örülök, de gyakorlatban teljesen padlóra vágott. A közérzetem csapnivaló, állandóan hányingerem van, folyamatosan csak aludnék, és úgy egyáltalán, vacakul vagyok. Remélem, lassan jobb lesz, de egyelőre ez a helyzet. Így aztán végképp nincs semmi kedvem gép előtt üldögélni... Szóval mostanra elég is lesz... :) Bocsiiii!
Még egyszer BÚÉK minden olvasónak! :)

2 megjegyzés:

Ancsi írta...

Jaaj, most látom csak!
Gratulálok, és nagyon boldog új évet kívánok!! :) Minden jót a kistesóhoz, Ada meg várhat :))

Mikkamakka írta...

Köszi szépen, nagyon aranyos vagy! :)

Fanmade trailer Bellstől :D

Ezúton is nagyon köszönöm! :D