2011. január 29., szombat

Még egy blog? Kértek belőle? :)

Azon töprenkedek, hogy indítok még egy blogot. Egy történetet szeretnék rajta publikálni, de nem a sajátomat. Igazából tini koromban olvastam, és nagyon tetszett. Nemrégiben kedvem támadt nosztalgiázni, és meg is találtam a kérdéses könyvecskét a vakerán, íziben meg is vettem. Most újraolvasva még mindig tetszik a történet, és bár így felnőtt fejjel már feltűnt pár hiányosság, de azért úgy döntöttem, lehet, hogy másoknak is tetszene. Komoly előnye, hogy mivel nem én írom, jóval gyakrabban hoznám a folytatást. ;D
A történet egy fiatal, asszem talán 15 éves lányról szól, aki szeretné felfedni a születése előtt elhunyt édesapja halálának rejtélyét. Ennek érdekében elutazik nagynénjéhez, arra a szigetre, ahol szülei is éltek a lány apjának halála előtt. A szigeten aztán nagyon meglepő, hihetetlen dolgokat tapasztal...
A történet nem nélkülözi a misztikumot, némi tiniszerelmet, és soook rejtélyt...

Hátha ezzel kommentezésre (vagy cset-beírásra) bírhatok végre valakit, érdeklődnék, hogy érdekel-é bárkit is a történet?

3 megjegyzés:

Twilight Addenda írta...

Na, had' szóljon!

Ancsi írta...

Engem is érdekel :)

Mikkamakka írta...

Már dolgozom is az ügyön! :D A blog máris megtekinthető itt: http://fokaszirt.blogspot.com/
Első részlet még ma, azaz hétfőn várható, csak még szeretném átnézni, ne maradjon benne hiba, mert most már alig látok. :D

Fanmade trailer Bellstől :D

Ezúton is nagyon köszönöm! :D